• Co muszę zabrać ze sobą, jeśli chcę się wybrać pierwszy raz do Just GYM?

    Zaczynając swoją przygodę z Just GYM potrzebujesz jedynie podstawowych rzeczy, takich jak: obuwie sportowe, klapki pod prysznic, wygodny strój, kłódka do szafki, ręcznik do kąpieli oraz ręcznik, który kładziesz na maszynach do ćwiczeń. Nie zapomnij o wodzie – uzupełnienie płynów jest ważne.

  • Co zrobić w sytuacji, gdy mam problem z rejestracją płatności kartą?

    Jest kilka powodów, przez które płatność kartą może być odrzucona. Do najczęstszych należy brak aktywacji płatności internetowych (czasami opisanych jako MOTO/eCommerce) lub zbyt niski limit kwotowy dla tych płatności. Za pośrednictwem infolinii banku bądź systemu bankowości elektronicznej sprawdź czy posiadasz aktywowane płatności internetowe a ich limity są wystarczające. W przypadku problemów przy płatności kartą, przede wszystkim skontaktuj się ze swoim bankiem. Zapytaj o możliwość aktywacji regularnych płatności elektronicznych, a także o ewentualną zmianę ich limitu. Bank pomoże Ci to ustawić tak, abyś mógł opłacić członkostwo w Just GYM. Podpowiadamy, jak zmienić limit w wybranych bankach:

    mBank:

    • zaloguj się do bankowości elektronicznej w mBanku,
    • wejdź w zakładkę „Moje finanse”, następnie zakładka „Karty” i kliknij na swoją kartę, po czym kliknij na znaki na końcu kolumny „limity autoryzacyjne karty debetowej”,
    • upewnij się, czy w limitach ilościowych i kwotowych przy transakcjach elektronicznyh oraz telefonicznych i korespondencyjnych nie ma żadnych „0”,
    • jeśli wszystkie limity są aktywne, karta jest przygotowana do wprowadzenia do systemu;

    Alior Bank:

    • jedynie karty wypukłe mają opcję cyklicznych płatności elektronicznych – skontaktuj się z bankiem, aby uzyskać taką kartę lub zmień formę płatności na polecenie zapłaty po zalogowaniu na Just GYM.
  • Mam kartę wydaną przez Bank Pekao lub Alior Bank, moje płatności cykliczne są odrzucane?

    Zdarzają się karty, które po ustawieniu właściwego limitu dla płatności internetowych:

    • umożliwiają jednorazowe płatności w Internecie
    • są odrzucane przy płatnościach subskrypcyjnych

    Ten problem dotyczy między innymi części kart MasterCard wydanych przez Bank Pekao oraz Alior Bank i jest wynikiem wewnętrznych polityk bezpieczeństwa banku dla tych kart. Jeżeli karta ma ustawione odpowiednie limity dla płatności internetowych, a mimo to nie udaje się jej obciążyć w płatności cyklicznej to znaczy że niezależnie od ustawień karty nie ma możliwości użycia tej karty do opłacenia subskrypcji, i jedynym rozwiązaniem tego problemu jest wykorzystanie innej karty lub innej metody płatności.

  • Czy jest możliwość płatności gotówką za karnet?

    Jest to niemożliwe, ponieważ w naszych klubach nie ma recepcji, a co za tym idzie, wszystkie płatności dokonywane są automatycznie i bezgotówkowo.

  • Czy automatyczne płatności nie oznaczają umowy?

    Płatności automatyczne oznaczają, że nie musisz martwić się o termin płatności karnetu, gdyż stosowna kwota jest pobierana z konta bankowego bez konieczności Twojej ingerencji. W dowolnej chwili możesz zrezygnować z karnetu (najwcześniej z dniem rozpoczęcia członkostwa), wypowiedzenie jest skuteczne z ostatnim dniem następnego miesiąca.

  • Czy w Just GYM istnieją kary za rezygnację z członkostwa?

    Zdecydowanie nie! Nie płacisz żadnej kary za rezygnację z członkostwa. Musisz tylko pamiętać, aby dokonać wypowiedzenia miesiąc przed tym, jak chcesz przestać korzystać z naszych usług – wypowiedzenie wchodzi w życie z ostatnim dniem miesiąca, który następuje po miesiącu podjęcia decyzji. Jeśli myślisz o krótkiej przerwie w ćwiczeniach, zalecamy zamrożenie członkostwa – dzięki temu utrzymasz gwarancję swojej stałej ceny.

  • Dlaczego właśnie płatności automatyczne?

    W Just GYM stawiamy na bezpieczne i automatyczne formy płatności – dzięki temu, że oferowane są przez wszystkie polskie banki, Ty masz pewność, że wszystko jest pod Twoją kontrolą, a my otrzymujemy całkowite zautomatyzowanie rozliczeń. Wyrażając jednorazowo zgodę, nie musisz pamiętać o comiesięcznej płatności: nasz system pamięta o tym za Ciebie.

  • A co, jeśli system odrzuci transakcję kartą?

    W przypadku polecenia zapłaty sprawdź saldo konta w terminie płatności. Jeśli na koncie nie było wystarczającej ilosci środków, upewnij się, że się tam pojawią, ponieważ po kilku dniach system ponownie spróbuje pobrać opłatę.

  • Jak zapłacić za członkostwo w Just GYM?

    Płatności za karnet w Just GYM możesz dokonać zarówno przy użyciu karty płatniczej (Visa, VisaElectron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro) z funkcją płatności internetowych, która uprawnia Just GYM do obciążania rachunku bankowego Klubowicza, jak i przez opcję przelewów elektronicznych za pośrednictwem Agenta Rozliczeniowego (przelewy24) w zależności od wybranej opcji płatności. Płatnościami zarządzasz przez Portal Klubowicza po zalogowaniu na stronie www.justgym.pl. Rozliczenia w swoim banku kontrolujesz poprzez wgląd do historii transakcji. W przypadku ewentualnej reklamacji lub chęci odwołania/zwrotu transakcji kontaktujesz się ze swoim bankiem.

    Więcej informacji na temat płatności: www.przelewy24.pl/rozwiazania-platnicze#platnosci-cykliczne-wiecej

  • Jaki sprzęt jest dostępny w naszych klubach?

    W klubach Just GYM dostępny jest sprzęt klasy premium, takich marek jak Technogym® czy Escape®. Informacje na temat sprzętu dostępnego w poszczególnych klubach znajdziesz na stronie www.justgym.pl w zakładce “nasze kluby” po wybraniu konkretnego klubu i strefy treningowej.

  • Dlaczego w Just GYM nie ma papierowych ręczników do wycierania przyrządów?

    W Just GYM firma sprzątająca dba na bieżąco o czyszczenie sprzętu. Jednocześnie prosimy klubowiczów o wycieranie maszyn własnymi ręcznikami po zakończonym ćwiczeniu: dzięki temu dbamy o środowisko naturalne i nie produkujemy zbędnych śmieci.

  • Czy w klubie jest dostęp do Internetu?

    Tak, we wszystkich klubach Just GYM oferujemy darmowy dostęp do Internetu.

  • Czy w klubie znajduje się sauna, solarium, basen lub spa?

    Nie, w Just GYM płacisz tylko za to z czego korzystasz. Dlatego zrezygnowaliśmy ze zbędnych dodatków w postaci basenu, sauny czy solarium. Dzięki temu możemy zaoferować Ci najwyższej klasy sprzęt fitness przy zachowaniu jak najlepszej ceny.

  • W jaki sposób zamykane są szafki w Just GYM?

    Wszystkie szafki w Just GYM zamykane są za pomocą kłódki, którą przynosisz ze sobą lub którą możesz nabyć w maszynach vendingowych znajdujących się na terenie klubu. Średnica ucha kłódki musi wynosić od 4,8 do 7,5 mm.

  • Czy istnieje możliwość zamrożenia członkostwa?

    Tak, możesz zamrozić swoje członkostwo w dowolnym momencie ze skutkiem na pierwszy dzień kolejnego miesiąca. Odmrożenie jest aktywne od dnia dokonania operacji „Odmrażam” i powoduje wygenerowanie raty za członkostwo od dnia odmrożenia do końca miesiąca, a także pozwala na natychmiastowy dostęp do klubu. Pamiętaj jednak, że zamrożenie dotyczy wyłącznie karnetów na czas nieokreślony.

  • Czy mogę zamrozić członkostwo, jeśli dołączyłem do Just GYM przed otwarciem klubu?

    Zapisując się do Just GYM opłacasz automatycznie pierwszy miesiąc członkostwa, więc zamrożenie możliwe jest od następnego miesiąca, a opcja dostępna staje się w dniu następującym po otwarciu klubu.

  • Dlaczego warto zapisać się do Just GYM przed otwarciem?

    Przede wszystkim dlatego, że wówczas cena karnetu jest ceną promocyjną. Oprócz tego gwarantujesz sobie miejsce w klubie w momencie jego otwarcia.

  • Czy w Just GYM można korzystać z usług trenerów personalnych?

    Tak, w Just GYM możesz spotkać trenerów personalnych akredytowanych przez klub. Nie są oni jednak pracownikami klubu, więc wynagrodzenia za swoje usługi ustalają z każdym klientem indywidualnie – w cenie karnetu nie zawiera się cena usług trenerów personalnych. Współpracując z klubem trenerzy są w stanie zaoferować Ci najlepszą cenę na rynku. W razie potrzeby możesz zapytać o pomoc pracowników klubu – chętnie Ci pomogą, jeśli masz jakieś pytania dotyczące konkretnego urządzenia, jednak nie układają oni planów treningowych dla klubowiczów.

  • Czy będzie możliwość, aby zobaczyć klub przed otwarciem?

    Tak, każdy klub Just GYM będzie miał swoje dni otwarte podczas których każdy będzie mógł przyjść zobaczyć klub od środka.

  • Czy oferujecie zniżki studenckie?

    Cena karnetu w Just GYM jest tak niska, że nie oferujemy już żadnych dodatkowych zniżek.

  • Co oznacza „Gwarancja stałej ceny”?

    Gwarantujemy Ci, że jeśli dołączysz do Just GYM jeszcze przed otwarciem klubu, a co za tym idzie, zakupisz karnet w cenie promocyjnej, dopóki nie zrezygnujesz z usług Just GYM, zawsze będziesz płacić tę samą kwotę. Osoby, które zapiszą się do Just GYM już po otwarciu klubu także nie muszą się martwić podwyżkami: co miesiąc będą płacić tę samą kwotę niezależnie od tego, jak długo z nami będą!

  • Czy można sprawdzić, jak funkcjonuje Just GYM, jeszcze przed zakupem karnetu?

    Tak, możesz obejrzeć klub w towarzystwie obsługi codziennie w godzinach 8-22. Jeśli jednak chcesz potrenować, możesz zakupić karnet dobowy poprzez naszą stronę internetową.

  • Czy Just GYM oferuje zajęcia grupowe?

    Tak, w cenie karnetu zawarta jest możliwość korzystania z zajęć grupowych – gwarantujemy, że każdy znajdzie coś dla siebie!

  • Co oznacza brak umowy?

    Brak umowy oznacza, że nie podpisujesz żadnych papierów. Zobowiązujesz się jedynie do opłacania karnetu miesięcznego drogą automatycznych płatności internetowych. Możesz zrezygnować w dowolnym momencie. Wypowiedzenie skutkuje z ostatnim dniem kolejnego miesiąca.

  • W jaki sposób mogę dołączyć do Just GYM?

    Rejestrujesz się za pomocą strony internetowej lub kiosku zakupowego, znajdującego się przed wejściem do klubu. Cały proces trwa zaledwie 5 minut – nie musisz podpisywać żadnych dokumentów ani wertować kilkudziesięciostronicowych umów!

  • Czy kluby Just GYM są otwarte w dni świąteczne?

    Tak, z klubów Just GYM możesz korzystać przez wszystkie dni w roku, siedem dni w tygodniu, dwadzieścia cztery godziny na dobę.

  • Czy są jakieś ograniczenia wiekowe, jeśli chodzi o korzystanie z klubu?

    Na dzień dzisiejszy z klubów Just GYM mogą korzystać wyłącznie osoby, które ukończyły osiemnasty rok życia lub mają skończone 16 lat oraz zgodę opiekuna prawnego.

  • Dlaczego do rejestracji potrzebujecie moich szczegółowych danych, w tym numeru PESEL?

    Wszystkie te dane potrzebne nam są do tego, aby dokonać wszelkich formalności dotyczących bezpieczeństwa klubowiczów, potwierdzenia płatności oraz fakturowania. Upewniamy się również w ten sposób, że osoby zapisujące się do klubu są w odpowiednim wieku. Spełniamy wszystkie wymagania GIODO, tak więc nie musisz się obawiać o bezpieczeństwo swoich danych.

  • W jaki sposób mogę wejść do klubu, skoro nie ma w nim recepcji?

    Do Just GYM wchodzisz za pomocą swojego odcisku palca –nie musisz pamiętać o kolejnej karcie członkowskiej w portfelu, a co najważniejsze, możesz skorzystać z klubu kiedy tylko zechcesz.

  • Czy klub zbiera odciski palców oraz czy ktoś może je wykorzystać?

    Nie, przy Twojej pierwszej wizycie system zapisuje jedynie obraz odcisku w postaci charakterystycznych punktów. Nie ma możliwości, aby odwrócić ten proces, a co za tym idzie, nie jest możliwe wykorzystanie tego obrazu w jakikolwiek inny sposób. Dzięki temu Ty masz pewność, że nikt niepowołany nie użyje Twoich danych.

  • Kto odpowiada za przedmioty wartościowe?

    Just GYM w żaden sposób nie odpowiada za przedmioty pozostawione na terenie klubu.

  • W jaki sposób zachowywać się w klubie?

    Przestrzegaj regulaminu, odnoś na miejsce wszystkie hantle oraz innego rodzaju przyrządy, bądź kulturalny, pomagaj innym osobom, gdy widzisz, że ktoś sobie nie radzi.
    Z klubów Just GYM nie mogą korzystać osoby pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.

Strona Just GYM używa plików cookies, by w skuteczniejszy sposób docierać do klientów, lepiej zrozumieć ich potrzeby i oczekiwania. Ciasteczka możesz wyłączyć w swojej przeglądarce. Jeżeli nie masz nic przeciwko, ZAMKNIJ KOMUNIKAT